Yourméé az ÚjGasztró brand-Legyél Te is Yourméé

A fürjeket tenyésztő vállalkozás gasztronómiai branddé alakítása, és a hipermarket piacra való előkészítése.

A fürjeket tenyésztő vállalkozás a fürjtenyésztés területén tevékenykedett, és főként nyers fürjtermékeket értékesített. A cég vezetése úgy döntött, hogybevonásommal tovább fejlesztik a tevékenységüket, és egy gasztronómiai brandet építenek a fürjeik köré.

Az esettanulmányban bemutatom, hogyan alakították át a vállalkozást, hogy piaci igényeknek megfelelő, magas minőségű fürjeiket és az ezekből készült termékeket értékesítsék a hipermarketekben.

Kövess további tippekért
az INGYENES FACEBOOK közösségembe!

Háttér:

A vállalkozás eredetileg a fürjek tenyésztésével foglalkozott, és főként a nagykereskedelmi piacra szállítottak nyers fürjeiket. Azonban a vezetés felismerte, hogy a piaci verseny erősödik, és a fogyasztók egyre inkább értékelik a magas minőségű, különleges ízeket és termékeket. Ezért úgy döntöttek, hogy a fürjeket gasztronómiai termékekké feldolgozzák, és egy saját brandet építenek a vállalkozásuk köré.

Célok:

  • Kifejleszteni egy magas minőségű és különleges ízeket kínáló gasztronómiai brandet.
  • Kialakítani egy olyan termékstruktúrát, amely lehetővé teszi a hipermarketekbe való belépést.
  • Növelni a fogyasztói tudatosságot és érdeklődést a fürjeik iránt.
  • Növelni a vállalat forgalmát és piaci részesedését.

Stratégia:

Termékfejlesztés: Az együttműködésünk kapcsán egy új termékpalettát alakítottunk ki, amely magában foglalta a feldolgozott fürjeikből készült különböző gasztronómiai termékeket. Ezek közé tartoztak a fürj tészta, a füstölt fürjtojás, a fürj pástétom, a fürjszalámi, a fürj húskrémek, valamint különféle előre elkészített fürjételek.

Az új termékek magas minőségű alapanyagokból készültek, és a különleges ízekre, fűszerezésre és elkészítési módszerekre fókuszáltak.

Brandépítés:

A vállalat kialakított egy erős és megkülönböztető brandet a gasztronómiai termékek számára. Az új brandnév, „yourméé”, kiemelte a különleges és ízletes fürjtermékek minőségét és exkluzivitását. Az arculat és a logó letisztult és vonzó megjelenést kapott, amely tükrözte a termékek magas minőségét és a vállalat gasztronómiai elkötelezettségét.

Termékstruktúra kialakítása:

A cég átalakította a termékstruktúrát, hogy megfeleljen a hipermarketek igényeinek és elősegítse a piaci belépést. Ez magában foglalta az új, csomagolt termékek létrehozását. Az új csomagolás magas minőségű és vonzó módon mutatta be a termékeket, ami elősegítette a vásárlói figyelem felkeltését a hipermarketek polcain.

PR, Marketing és értékesítési stratégia: A Yourmééarca maga a tulajdonos és a családja.

Médiában való szereplésüket publikálják és hirdetik, hogy mennyire elkötelezettek abban, hogy a családi asztalokra olyan minőség kerüljön, amelyet ők is szívesen fogyasztanának a gyerekeikkel együtt.

Social csatornájukon folyamatos kommunikáció zajlik, és felkészültek, hogy a hipermarketbe kerülésüket is nagyszabású kampánnyal támogatják meg.

Eredmények:

A fürjeket tenyésztő vállalkozás gasztronómiai branddé alakítása elindult és a hipermarket piacra való belépéshez készülnek a sales eszközök.

Az új brand által kimozdult a cég a csak „termelő” kategóriából és a piac irányítói szerepe vette az irányt.

A hipermarketek piacára való lépés előtt áll a vállalat, amely nagyon jó esélyekkel pályázik egy olyan piaci résre, amely jelenleg hipermarket szinten, de országos szinten is üres.

Óriási sikerre és forgalom bővülésre van ítélve a vállalkozás.

A Yourméé által kínált különleges fürjtermékek és az ezekből készült gasztronómiai készítmények segítettek a vállalatnak kiemelkedni a versenytársak közül. Az innovatív termékkínálat és a magas minőség révén a vállalat versenyelőnyhöz jutott a gasztronómiai piacon.

Következtetés:

A fürjeket tenyésztő vállalkozás gasztronómiai branddé történő átalakítása és a hipermarket piacra való előkészítése sikeresen hozta meg a várt eredményeket. A Yourméé név és a kifejlesztett termékstruktúra lehetővé tette a vállalat számára, hogy vonzó, magas minőségű fürjtermékeket kínáljon a fogyasztóknak, és elérje a nagy forgalmú hipermarketeket. Ezáltal a vállalat hatalmasat fogja tudni növelni forgalmát, piaci részesedését és reputációját a gasztronómiai piacon.

Eljöhetsz, és kérdezhetsz egy INGYENES telefonos konzultáción,
ahol 30 percig veled foglalkozunk, és a Te cégedre, brandedre szabott iránymutatást alakítunk ki

Hogyan zajlik egy ilyen konzultáció?
Ezen a konzultáción közösen átnézzük hogyan tudnál többet profitálni a
hipermarketek piacából és hogyan tudsz már azonnali segítséget kapni tőlem.
Megvizsgáljuk, hogy a céged jelenleg mennyire hiperképes és világpiacképes,
és sort kerítünk arra is hogy tisztázzuk, hogyan indulj el a hiperek, szuperek világába.

Ez a 30 perces konzultáció
számodra teljesen INGYENES

A konzultációra egy időpontfoglaló rendszerben tudsz bejelentkezni,
amely előtt néhány kérdésre választ kell adj.

Miért bízz bennem?

Üdvözöllek, Kokas Sándor vagyok, hiperrebranding szakértő, közgazdász.

Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett.

Kidolgoztam egy Értékesítési Társulást, amely egy új dolog és a létrehozását a szakmai megfigyelésem hozta létre.

Korábban nem állt rendelkezésre a technológia, ezért új alapokra helyeztem a Hipermarketeknek történő értékesítést. Arra jöttem rá, hogy szakmai tudásomat úgy tudom legjobban átadni, hogy szorosan Társulásként, segítem a hipermarketpiacokra lépni kívánó cégeket.

Olyan cégek a Partnereim, akik megértik a változásokból eredő előnyöket,
és tudnak együttműködni, hogy együtt többet hozzunk ki az életünkből.

Olvass rólam többet >

Esettanulmányok >

Ahol találkozhattál velem:

Kérdések & Válaszok

Való e nekem a konzultáció?2023-09-04T13:10:39+02:00

Ha szeretnéd cégedet a hiperpiacokra beléptetni illetve bent is tartani, akkor jól fog neked jönni ez a konzultáció.

Ha pedig bent vagy már, de további hiperek érdekelnek, akkor is ajánlatos bejelentkezned.

Meddig tart a konzultáció?2023-09-04T13:11:09+02:00

Egy konzultáció 30 percig fog tartani, amelyen kérdéseidre választ kapsz és úgy engedlek el, hogy lesz további kiindulási alapod a tovább lépésre.

Tudunk-e beszélni a konzultáción stratégiáról?2023-05-10T21:34:58+02:00

Igen tudunk. Kérdéseidre, felvetéseidre azonnal reagálni fogok, hogy segítselek.

Miért jó belépni a Hiperképes Brandek Facebook zárt csoportba?2023-09-04T13:12:09+02:00

Ebben a zárt csoportban folyamatosan olyan témákról van szó, amellyel a hipermarketbe, szupermarketbe való lépésedet tudod előkészíteni. A csoportban már most is több, hozzád hasonló vállalkozó osztja meg gondolatait, ismereteit, kapcsolatait.

2023-05-28T10:44:22+02:00
Go to Top