Egy brand, amely ennyi évet meg tud élni, mindenképpen figyelemreméltó.

Korszakokat ívelt át abrand, amely sikerekkel és persze sok nehézséggel is járt.
Többször esett át Rebranding programokon, amely az arculatán is meglátszott.

Kövess további tippekért
az INGYENES FACEBOOK közösségembe!

Néhány mérföldkő, ahogy idáig eljuthatott a brand.

1890: Az Alapító, Stauffer Frigyes és családja Svájcból Magyarországra érkezik, és elkezdik a sajt készítést.

1911: Svájcban feltalálják a kor nagy innovációjának mondható dobozos sajtot. A dobozos sajt versenyelőnye abban állt, hogy tovább tárolható, könnyebben szállítható és jobban adagolható.

1925:Staufferék megvásárolják a dobozos sajt technológiáját, és Magyarországon gyártásba kezdenek.

1930: Megjelenik a Medve sajt. A dobozokon feltűnik a medve, amely Staufferék szülőhazájának címerállata. Ekkor még eredetiben és nem rajzolt verzióban létezett.

1937: A cég piacvezetővé vált, nem csak idehaza, hanem  Európa szerte.

1948:A háborús évek csapást mérnek a családra és az üzemre is.Államosítják a gyárat.

A termékek eltűnnek a polcokról.

1968: Újra indul a gyártás, és szinte pillanatok alatt újra piacvezető lesz.

1995: A Pannontej felvásárolja a Medvét. Felgyorsulnak a fejlesztések, és a sajt íze mindvégig olyan marad, mint 1930-ban.

2023: A Medve sajt 92 éves. Tartja piaci pozícióját, és gyakorlatilag versenytársa sincs. Széles termékszortimenttel rendelkezik. Gratulálunk ehhez a sikeres hódításhoz.

A 92 év sikere dióhéjban brand oldalról:

Innováció:

gyakorlatilag egy innovációval léptek igazán piacra, amely meg is alapozta a pozíciójukat.

Brandnév:

valójában a tulajdonosok érzésvilága jelent meg a brandnévben, hiszen a szülőhelyük címerállatát ábrázolta a termék. A brand story tehát kész.A Medve mit keres a sajtpiacon? Körülbelül annyit, mint az Apple a számítógép piacon. A Medve egy olyan brand lett, amelyhez társítottak egy elképzelést, és ezt következetesen be is tartották. A Medvét később úgy alakították, hogy barátként tűnjön fel az embereknek.

Vizuális arculat:

A medve dominál szinte kezdetektől fogva. Aki a MEDVÉT veszi, az tudja mit kap. Barátságos megközelítés.

Brand DNS:

Mindenki barátjaként korszakokon keresztül velünk volt. Minden háztartásban bent volt, családi barát lett. Az 1930-as években a karácsonyfákon is megjelent, de volt amikor fogyókúrás receptekben ajánlották. Horgászok ajánlották csali alapanyagként. A baráti kommunikáció, a baráti medve arc teljesen releváns. A szlogenjük is ehhez illeszkedik:

Barátom a Medvesajt!

Eljöhetsz, és kérdezhetsz egy INGYENES telefonos konzultáción,
ahol 30 percig veled foglalkozunk, és a Te cégedre, brandedre szabott iránymutatást alakítunk ki

Hogyan zajlik egy ilyen konzultáció?
Ezen a konzultáción közösen átnézzük hogyan tudnál többet profitálni a
hipermarketek piacából és hogyan tudsz már azonnali segítséget kapni tőlem.
Megvizsgáljuk, hogy a céged jelenleg mennyire hiperképes és világpiacképes,
és sort kerítünk arra is hogy tisztázzuk, hogyan indulj el a hiperek, szuperek világába.

Ez a 30 perces konzultáció
számodra teljesen INGYENES

A konzultációra egy időpontfoglaló rendszerben tudsz bejelentkezni,
amely előtt néhány kérdésre választ kell adj.

Miért bízz bennem?

Üdvözöllek, Kokas Sándor vagyok, hiperrebranding szakértő, közgazdász.

Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett.

Kidolgoztam egy Értékesítési Társulást, amely egy új dolog és a létrehozását a szakmai megfigyelésem hozta létre.

Korábban nem állt rendelkezésre a technológia, ezért új alapokra helyeztem a Hipermarketeknek történő értékesítést. Arra jöttem rá, hogy szakmai tudásomat úgy tudom legjobban átadni, hogy szorosan Társulásként, segítem a hipermarketpiacokra lépni kívánó cégeket.

Olyan cégek a Partnereim, akik megértik a változásokból eredő előnyöket,
és tudnak együttműködni, hogy együtt többet hozzunk ki az életünkből.

Olvass rólam többet >

Esettanulmányok >

Ahol találkozhattál velem:

Kérdések & Válaszok

Való e nekem a konzultáció?2023-09-04T13:10:39+02:00

Ha szeretnéd cégedet a hiperpiacokra beléptetni illetve bent is tartani, akkor jól fog neked jönni ez a konzultáció.

Ha pedig bent vagy már, de további hiperek érdekelnek, akkor is ajánlatos bejelentkezned.

Meddig tart a konzultáció?2023-09-04T13:11:09+02:00

Egy konzultáció 30 percig fog tartani, amelyen kérdéseidre választ kapsz és úgy engedlek el, hogy lesz további kiindulási alapod a tovább lépésre.

Tudunk-e beszélni a konzultáción stratégiáról?2023-05-10T21:34:58+02:00

Igen tudunk. Kérdéseidre, felvetéseidre azonnal reagálni fogok, hogy segítselek.

Miért jó belépni a Hiperképes Brandek Facebook zárt csoportba?2023-09-04T13:12:09+02:00

Ebben a zárt csoportban folyamatosan olyan témákról van szó, amellyel a hipermarketbe, szupermarketbe való lépésedet tudod előkészíteni. A csoportban már most is több, hozzád hasonló vállalkozó osztja meg gondolatait, ismereteit, kapcsolatait.

2023-06-02T15:30:41+02:00
Go to Top