Az Angolutca brandnév születése
A vállalati brandnév rendkívül fontos szerepet játszik egy vállalkozás sikerében. Egy erős és vonzó név megkülönbözteti a céget a versenytársaktól, és elősegíti a fogyasztók figyelmének felkeltését. Az alábbi esettanulmányban egy olyan vállalat esetét fogjuk bemutatni, amelynek régi unalmas brandneve volt, és hogyan újult meg azzal a céllal, hogy friss, vonzó és emlékezetes márkát hozzon létre. A brandnévadó workshop keretében ez valóra vált.
Arculat és webdesign: Pálfi Éva Brandstylist
Háttér: Az angolnyelvtanítás.hu egy elfoglalt felnőttekre célzó nyelv oktató vállalkozás volt, amely évtizedek óta tevékenykedett a piacon. Azonban a régi brandnév, „angolnyelvtanitas.hu”, semmilyen pozitív érzelmet nem keltett a fogyasztókban. A név unalmasnak és elavultnak tűnt, és nem képviselte a vállalat valóságos értékeit és koncepcióját. A cég tulajdonosa úgy döntött, hogy a brand újraépítésére van szükségük annak érdekében, hogy megszerezzenek egy friss és lendületes imázst. Ehhez már folyamatban volt az új brand stratégia, brandstyle, arculat és webdesign kialakítása, ám a brand nevét is szerette volna a tulajdonos megváltoztatni. Ekkor kapcsolódtam be a munkába kollaborációval.
Célok: Korszerűsíteni a brand nevét, és egy olyan név kialakítása, amely vonzza a fogyasztókat és megfelel az új stratégiának. Kifejezni a vállalat innovációs és kreatív szemléletét. Emelkedni a versenytársak közül és megszerezni a fogyasztók figyelmét. Közösségi, összefogó jellegű brand névadás.
Stratégia: Piac- és fogyasztókutatás: A vállalat elvégezte a piac- és fogyasztókutatást annak érdekében, hogy megértse a célközönségét és a versenytársakat. Ez segített az új brandnév kialakításában és az újra pozicionálásában.
Névválasztás: A workshop keretein belül hosszú ideig gondolkodtunk az új név kiválasztásán. A végén úgy döntöttünk, hogy az Angolutca leképezi a brand belső tartalmát. Bárki bárhonnan becsatlakozhat, bármennyire is elfoglalt.
Új brandnév született: Angolutca
Kommunikációs stratégia: Az Angolutca brand piaci bevezetés alatt áll, de tervben van olyan termékszortiment fejlesztése, amellyel a termék maga szállíthatja az Angolutca koncepcióját, amellett, hogy pénzt is termel a cégnek.
Eredmények:
Az új brandnév és az újra pozicionálás kiváló eredményeket hozott a vállalat számára. A következő eredményeket érték el:
Brand felismerhetőség: Az új név jelentősen javította a brand felismerhetőségét, tökéletesen illeszkedett a már korábban kialakított új arculathoz, brand stratégiához. A fogyasztók könnyebben azonosították a céget, és a pozitív asszociációk miatt vonzóbbá is váltak.
Növekedő piaci részesedés:A piaci részesedés növekedése elkezdődött, mivel a fogyasztók és az ügyfelek nagyobb bizalmat éreznek az „megújult” vállalat iránt.
Üzleti növekedés: Az új brandnek köszönhetően az Angolutca üzleti növekedést ért el. Az új név és arculat segített új ügyfelek megszerzésében és a meglévő ügyfelek megtartásában.
Innováció és technológiai vezetés: A brand megújulása lehetővé tette a vállalatnak, hogy tovább erősítse innovációs lépéseit. Új applikációjuknak köszönhetően hatalmas ügyféltáborra tettek szert az új brandnév égisze alatt.
Eljöhetsz, és kérdezhetsz egy INGYENES telefonos konzultáción,
ahol 30 percig veled foglalkozunk, és a Te cégedre, brandedre szabott iránymutatást alakítunk ki
Hogyan zajlik egy ilyen konzultáció?
Ezen a konzultáción közösen átnézzük hogyan tudnál többet profitálni a
hipermarketek piacából és hogyan tudsz már azonnali segítséget kapni tőlem.
Megvizsgáljuk, hogy a céged jelenleg mennyire hiperképes és világpiacképes,
és sort kerítünk arra is hogy tisztázzuk, hogyan indulj el a hiperek, szuperek világába.
Ez a 30 perces konzultáció
számodra teljesen INGYENES
A konzultációra egy időpontfoglaló rendszerben tudsz bejelentkezni,
amely előtt néhány kérdésre választ kell adj.

Miért bízz bennem?
Üdvözöllek, Kokas Sándor vagyok, hiperrebranding szakértő, közgazdász.
Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett.
Kidolgoztam egy Értékesítési Társulást, amely egy új dolog és a létrehozását a szakmai megfigyelésem hozta létre.
Korábban nem állt rendelkezésre a technológia, ezért új alapokra helyeztem a Hipermarketeknek történő értékesítést. Arra jöttem rá, hogy szakmai tudásomat úgy tudom legjobban átadni, hogy szorosan Társulásként, segítem a hipermarketpiacokra lépni kívánó cégeket.
Olyan cégek a Partnereim, akik megértik a változásokból eredő előnyöket,
és tudnak együttműködni, hogy együtt többet hozzunk ki az életünkből.
Olvass rólam többet >
Esettanulmányok >
Ahol találkozhattál velem:




Kérdések & Válaszok
Ha szeretnéd cégedet a hiperpiacokra beléptetni illetve bent is tartani, akkor jól fog neked jönni ez a konzultáció.
Ha pedig bent vagy már, de további hiperek érdekelnek, akkor is ajánlatos bejelentkezned.
Egy konzultáció 30 percig fog tartani, amelyen kérdéseidre választ kapsz és úgy engedlek el, hogy lesz további kiindulási alapod a tovább lépésre.
Igen tudunk. Kérdéseidre, felvetéseidre azonnal reagálni fogok, hogy segítselek.
Ebben a zárt csoportban folyamatosan olyan témákról van szó, amellyel a hipermarketbe, szupermarketbe való lépésedet tudod előkészíteni. A csoportban már most is több, hozzád hasonló vállalkozó osztja meg gondolatait, ismereteit, kapcsolatait.