Minden, amit tanultam és tettem, a rebranding felé vitt

Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett. Amikor nem tudtam, hogy rebranding, amit csinálok, akkor is rebranding volt, amit csináltam.

A közgazdász diploma után egy évtizedet foglalkoztam világmárkák és kisvállalatok termékeivel a Herlitz, a Cora és a Tesco marketing és beszerzési osztályán, ahol az volt a dolgom, hogy sikertermékeket keressek és menedzseljek. Megtanultam mindent, hogy mi kell ahhoz, hogy egy termékből sikertermék legyen, hogy a hipermarketek polcaira és onnan a vásárlók kosarába kerüljön.

A hiperpiac speciális piac, ahol csak könnyen eladható termékkel lehet labdába rúgni, ami eladja magát: ránézel, vagy már ismered vagy megtetszik, leveszed a polcról, beteszed a kosárba és kész. Kevés termék ilyen, szinte mindig fejleszteni kellett valamin:
újra pozícionálni, réspiacot találni, frissíteni az arculatot, vagy éppen megváltoztatni a csomagolást. Mindig szenvedélyesen szerettem ezeket a feladatokat. Ez mind rebranding.

Ezzel a tudással egy tucat saját terméket fejlesztettem és vittem be a hiperek polcaira már független vállalkozóként. Egymást követték a sikerek, és egyre több ismerős vállalkozó kért tanácsot, hogy hogyan kerülhetne a hiperekbe, így elindítottam a hipermarketing tanácsadást. Akiket meg tudtam győzni, és vállalták a márkájuk fejlesztését azok máig fent vannak a hiperek polcain, akár nemzetközi piacokon is. A kulcs a rebranding.

Felismertem, hogy a know-how, ami a hiperek piacán működik, az mindenhol működik. Így néhány év hipermarketing tanácsadás után egyre több rebranding feladatom lett, a márkanév váltástól kezdve, a réspiac felfedezésén át a teljes rebranding projektekig. Hát így lettem én, két évtized munkájával rebranding szakértő.

Kokas Sándor
közgazdász, rebranding szakértő

Kövess további tippekért
az INGYENES FACEBOOK közösségembe!

Eljöhetsz, és kérdezhetsz egy INGYENES telefonos konzultáción,
ahol 30 percig veled foglalkozunk, és a Te cégedre, brandedre szabott iránymutatást alakítunk ki

Hogyan zajlik egy ilyen konzultáció?
Ezen a konzultáción közösen átnézzük hogyan tudnál többet profitálni a
hipermarketek piacából és hogyan tudsz már azonnali segítséget kapni tőlem.
Megvizsgáljuk, hogy a céged jelenleg mennyire hiperképes és világpiacképes,
és sort kerítünk arra is hogy tisztázzuk, hogyan indulj el a hiperek, szuperek világába.

Ez a 30 perces konzultáció
számodra teljesen INGYENES

A konzultációra egy időpontfoglaló rendszerben tudsz bejelentkezni,
amely előtt néhány kérdésre választ kell adj.

Miért bízz bennem?

Üdvözöllek, Kokas Sándor vagyok, hiperrebranding szakértő, közgazdász.

Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett.

Kidolgoztam egy Értékesítési Társulást, amely egy új dolog és a létrehozását a szakmai megfigyelésem hozta létre.

Korábban nem állt rendelkezésre a technológia, ezért új alapokra helyeztem a Hipermarketeknek történő értékesítést. Arra jöttem rá, hogy szakmai tudásomat úgy tudom legjobban átadni, hogy szorosan Társulásként, segítem a hipermarketpiacokra lépni kívánó cégeket.

Olyan cégek a Partnereim, akik megértik a változásokból eredő előnyöket,
és tudnak együttműködni, hogy együtt többet hozzunk ki az életünkből.

Olvass rólam többet >

Esettanulmányok >

Ahol találkozhattál velem:

Kérdések & Válaszok

Való e nekem a konzultáció?2023-09-04T13:10:39+02:00

Ha szeretnéd cégedet a hiperpiacokra beléptetni illetve bent is tartani, akkor jól fog neked jönni ez a konzultáció.

Ha pedig bent vagy már, de további hiperek érdekelnek, akkor is ajánlatos bejelentkezned.

Meddig tart a konzultáció?2023-09-04T13:11:09+02:00

Egy konzultáció 30 percig fog tartani, amelyen kérdéseidre választ kapsz és úgy engedlek el, hogy lesz további kiindulási alapod a tovább lépésre.

Tudunk-e beszélni a konzultáción stratégiáról?2023-05-10T21:34:58+02:00

Igen tudunk. Kérdéseidre, felvetéseidre azonnal reagálni fogok, hogy segítselek.

Miért jó belépni a Hiperképes Brandek Facebook zárt csoportba?2023-09-04T13:12:09+02:00

Ebben a zárt csoportban folyamatosan olyan témákról van szó, amellyel a hipermarketbe, szupermarketbe való lépésedet tudod előkészíteni. A csoportban már most is több, hozzád hasonló vállalkozó osztja meg gondolatait, ismereteit, kapcsolatait.

2023-06-02T15:15:50+02:00
Go to Top