Hello Honey

A Hello Honey brand termékfejlesztése egy innovatív gondolat.
Tea és Kávé elkészítési szokások megváltoztatása.

A Hello Honey gondolata alapvetően a fogyasztói igények megfigyeléséből jött létre.

Korunkban nagyon sok ember fogyaszt kávét, teát. Olyan iparággá nőtte ki magát ez a terület, amely a világ népességének nagyobb részét érinti.


Arculat és csomagolásterv: Pálfi Éva Brandstylist

Kövess további tippekért
az INGYENES FACEBOOK közösségembe!

Az évek, évtizedek alatt igen sok innováció is történt ezekben a szektorokban, elég csak a korunkban megjelent kapszulás kávékra gondolni.

A Hello Honey gondolata alapvetően abból indult ki, hogy kolléganőm mézzel itta a kávét.

Megfigyeltem, hogy a cukor elleni piaci hadjárat áll a háttérben, s igen komolyan hódít az egészségükre figyelő fogyasztók körében. Tehát sokan vannak azok, akik imádják a kávét, de a cukrot nem szeretnék, vagy csak minimálisan az életük részévé tenni.

Tehát elindult az alapvető kérdés felvetése:

  1. Hogyan tudnánk a kávét mézzel ivók körében a cukrot ellen pozícionálni, de úgy, hogy a méz ugyanazt a feelinget, érzést adná, mint anno a cukor?

Mivel a kávét fogyasztók nagyrészében, főleg a Horeca szektorban a kockacukor volt az elfogadott „elegáns” cukor megjelenés, ezért úgy döntöttünk, hogy a mézet is kockásítani fogjuk.

Kémiailag a méz nem tömöríthető, de találtunk olyan mézfajtát és eljárást, amelyből mégis megoldható ez.

Ez volt egy nagy felfedezés!
A termék fejlesztése zajlik.

Mi is történt itt valójában?

  1. Fogyasztói igényekre reagálva, kutatások történtek
  2. Ellenpozicionálás
  3. Brand név adása-üzenetek
  4. Arculat kialakítása, amely egy csábító brand
  5. Termékfejlesztés

Ami még hátra van?

  1. Gyártás, előkészítés
  2. Piac, sales kiépítése
  3. PR akciók

A fenti példa jól mutatja, hogy a fogyasztói igények megfigyelés hozza el az új piacokat, amely sokszor réspiac, sokszor egy „hosszú farok” stratégia lehet.

***hosszú farok stratégia*** olyan stratégia, amikor egy termék már meglévő iparágra, mint kiegészítés csatlakozik rá.

Eljöhetsz, és kérdezhetsz egy INGYENES telefonos konzultáción,
ahol 30 percig veled foglalkozunk, és a Te cégedre, brandedre szabott iránymutatást alakítunk ki

Hogyan zajlik egy ilyen konzultáció?
Ezen a konzultáción közösen átnézzük hogyan tudnál többet profitálni a
hipermarketek piacából és hogyan tudsz már azonnali segítséget kapni tőlem.
Megvizsgáljuk, hogy a céged jelenleg mennyire hiperképes és világpiacképes,
és sort kerítünk arra is hogy tisztázzuk, hogyan indulj el a hiperek, szuperek világába.

Ez a 30 perces konzultáció
számodra teljesen INGYENES

A konzultációra egy időpontfoglaló rendszerben tudsz bejelentkezni,
amely előtt néhány kérdésre választ kell adj.

Miért bízz bennem?

Üdvözöllek, Kokas Sándor vagyok, hiperrebranding szakértő, közgazdász.

Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett.

Kidolgoztam egy Értékesítési Társulást, amely egy új dolog és a létrehozását a szakmai megfigyelésem hozta létre.

Korábban nem állt rendelkezésre a technológia, ezért új alapokra helyeztem a Hipermarketeknek történő értékesítést. Arra jöttem rá, hogy szakmai tudásomat úgy tudom legjobban átadni, hogy szorosan Társulásként, segítem a hipermarketpiacokra lépni kívánó cégeket.

Olyan cégek a Partnereim, akik megértik a változásokból eredő előnyöket,
és tudnak együttműködni, hogy együtt többet hozzunk ki az életünkből.

Olvass rólam többet >

Esettanulmányok >

Ahol találkozhattál velem:

Kérdések & Válaszok

Való e nekem a konzultáció?2023-09-04T13:10:39+02:00

Ha szeretnéd cégedet a hiperpiacokra beléptetni illetve bent is tartani, akkor jól fog neked jönni ez a konzultáció.

Ha pedig bent vagy már, de további hiperek érdekelnek, akkor is ajánlatos bejelentkezned.

Meddig tart a konzultáció?2023-09-04T13:11:09+02:00

Egy konzultáció 30 percig fog tartani, amelyen kérdéseidre választ kapsz és úgy engedlek el, hogy lesz további kiindulási alapod a tovább lépésre.

Tudunk-e beszélni a konzultáción stratégiáról?2023-05-10T21:34:58+02:00

Igen tudunk. Kérdéseidre, felvetéseidre azonnal reagálni fogok, hogy segítselek.

Miért jó belépni a Hiperképes Brandek Facebook zárt csoportba?2023-09-04T13:12:09+02:00

Ebben a zárt csoportban folyamatosan olyan témákról van szó, amellyel a hipermarketbe, szupermarketbe való lépésedet tudod előkészíteni. A csoportban már most is több, hozzád hasonló vállalkozó osztja meg gondolatait, ismereteit, kapcsolatait.

2023-05-28T16:44:24+02:00
Go to Top