Cervinus
A laktózmentes kategóriában valósítottuk meg a Szarvasi Agrár Zrt. új termékvonalát, amelyek az országban lévő hipermarketek polcain is megtalálhatóak.A Szarvasi Agrár Zrt. az ország egyik meghatározó sajtüzeme. Számos ízletes és különleges sajtféle gyártója.
Jelen van a hipermarketek piacán és a Horeca szektor számos szereplőjénél.
Cégünk azt a megbízást kapta, hogy a kialakított új laktózmentes kategóriát vizuálisan jelenítsük meg a termékeiken.
A sajtok a prémium kategóriába tartoznak és ezt szerették volna viszont látni a termékeiken.
Néhány kulisszatitok, amelyet, ha prémium brandet alkotsz használhatsz:
- A vastag elegáns betűk használata elhozza azt az érzést, hogy ez egy komoly minőségi márka.
- A fekete és fehér színek az elegancia színei.
- Egy prémium brand azt sugározza, hogy felelősséget vállal. Jó ízlést nyújt.
- Aki ezt választja jó ízlést, stílust kap. A prémium brand csodálatra méltó, aki azt vásárolja, ő maga is csodálatra méltó lesz.
- Egy prémium márkát úgy kell elképzelni, mint király, királynő, főnök, felsőosztálybeli. (Pálfi Éva: Brand Stílus & Karakterelmélet 2017)
Ebből a személyiségből kell, hogy kommunikáljon a brand.
Eljöhetsz, és kérdezhetsz egy INGYENES telefonos konzultáción,
ahol 30 percig veled foglalkozunk, és a Te cégedre, brandedre szabott iránymutatást alakítunk ki
Hogyan zajlik egy ilyen konzultáció?
Ezen a konzultáción közösen átnézzük hogyan tudnál többet profitálni a
hipermarketek piacából és hogyan tudsz már azonnali segítséget kapni tőlem.
Megvizsgáljuk, hogy a céged jelenleg mennyire hiperképes és világpiacképes,
és sort kerítünk arra is hogy tisztázzuk, hogyan indulj el a hiperek, szuperek világába.
Ez a 30 perces konzultáció
számodra teljesen INGYENES
A konzultációra egy időpontfoglaló rendszerben tudsz bejelentkezni,
amely előtt néhány kérdésre választ kell adj.
Miért bízz bennem?
Üdvözöllek, Kokas Sándor vagyok, hiperrebranding szakértő, közgazdász.
Korábbi munkáimban, hipermarketek beszerzője és menedzsereként vagy független tanácsadóként, mindig is a rebranding volt az, ami valódi eredményekhez vezetett.
Kidolgoztam egy Értékesítési Társulást, amely egy új dolog és a létrehozását a szakmai megfigyelésem hozta létre.
Korábban nem állt rendelkezésre a technológia, ezért új alapokra helyeztem a Hipermarketeknek történő értékesítést. Arra jöttem rá, hogy szakmai tudásomat úgy tudom legjobban átadni, hogy szorosan Társulásként, segítem a hipermarketpiacokra lépni kívánó cégeket.
Olyan cégek a Partnereim, akik megértik a változásokból eredő előnyöket,
és tudnak együttműködni, hogy együtt többet hozzunk ki az életünkből.
Olvass rólam többet >
Esettanulmányok >
Ahol találkozhattál velem:
Kérdések & Válaszok
Ha szeretnéd cégedet a hiperpiacokra beléptetni illetve bent is tartani, akkor jól fog neked jönni ez a konzultáció.
Ha pedig bent vagy már, de további hiperek érdekelnek, akkor is ajánlatos bejelentkezned.
Egy konzultáció 30 percig fog tartani, amelyen kérdéseidre választ kapsz és úgy engedlek el, hogy lesz további kiindulási alapod a tovább lépésre.
Igen tudunk. Kérdéseidre, felvetéseidre azonnal reagálni fogok, hogy segítselek.
Ebben a zárt csoportban folyamatosan olyan témákról van szó, amellyel a hipermarketbe, szupermarketbe való lépésedet tudod előkészíteni. A csoportban már most is több, hozzád hasonló vállalkozó osztja meg gondolatait, ismereteit, kapcsolatait.